Přeskočit na hlavní obsah

knihovnička ~ Moje jméno Antonín + SOUTĚŽ

Za měsíc jsou tady Vánoce a vy možná - stejně jako já - ještě hledáte inspiraci na dárky pro dětičky. Možná si vzpomenete, že minulý rok jsem se tady celkem rozepsala o personalizovaných knížkách šitých přímo na míru konkrétnímu dítku. Tyto krásné knihy vyrábí a prodává společnost Originální knihy. Vše, co by vás o knížkách a procesu jejich vzniku mohlo zajímat, najdete v tom loňském článku TADY.

No co Vám budu povídat, Toník byl z knížky unešen a frčí u nás dodnes. Letos na Vánoce jsem pro něj nechala vyrobit další podobnou knížku. Protože ho pomalu začala zajímat písmenka, volba padla na knihu Moje jméno.


!A pozor, na konci dnešního příspěvku najdete zajímavou soutěž, která vás určitě nenechá chladnými!




Kniha má moc hezký příběh, kdy zvířátka postupně skládají z písmenek jméno a příjmení pro nově narozené miminko. Malý čtenář tak vidí své jméno, jak se píše písmenko po písmenku. Krásné dětské ilustrace seznámí dítko s domácími i cizokrajnými zvířátky. Ta navíc přinášejí písmenka do jména dle začátečních písmen svých názvů. A nese antilopa nebo aligátor, Z zase zebra. U každého zvířátka je pak krátká zvířecí rýmovačka. Už se strašně těším, až si Toník knížku poprvé prohlédne, ten bude koukat!










Kniha je opravdu náramná a dvojnásob u ní platí, že se nikde nenajdou dva úplně stejné kusy. Počet stránek se totiž odvíjí od délky jména a výběr zvířátek zase od jeho přesného znění. 



Pokud jste dočetli a doprohlíželi až sem, jásejte. Mám pro vás připravenou skvělou soutěž o originální knihu dle vlastního výběru!

Co pro výhru musíte udělat? Splňte těchto pár jednoduchých podmínek, a tím se zařaďte do slosování. Na první adventní neděli 3.12.2017 pak vylosuji jednoho šťastlivce, který si bude moct jako výhru vybrat jakoukoliv knihu z nabídky Originálních knih. Kniha vám stihne přijít ještě do Vánoc! Líbí? Teď už ony podmínky zapojení:

1) Staňte se na Facebooku fanouškem Mateřské povolené(pokud ještě nejste)

2) Staňte se na Facebooku fanouškem Originálních knih(pokud ještě nejste)

3) Vyberte si z nabídky knih pro holky nebo pro kluky jednu knížku a do komentářů pod tento příspěvek mi napište, kterou jste vybrali a proč. Nezapomeňte do komentáře přidat také kontaktní mail na sebe!

4) Když přidáte (jakýkoliv) komentář i pod Facebookový příspěvek s vyhlášením této soutěže, zařadím vás do slosování dvakrát. (Pozor! Musí přitom být z vašich dvou komentářů patrné, že jste jedna a tatáž osoba, takže prosím o stejný kontakt nebo stejný podpis / jméno a příjmení, pokud mail nechcete na Facebook uvádět. Bohužel nemám jak jinak poznat, že jste se "účastnili dvakrát".)

Děkuji a nemůžu se dočkat, až si počtu ve Vašich komentářích. Originálním knihám pro děti zdar!


Komentáře

  1. Moje jméno pro kluka. Líbí se mi jakou formou je dítě seznámeno s podobou svého jména. Navíc má syn moc rád zvířátka. Monika Jelinkova - mo_je@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vaham jestli moje jméno pro kluka nebo den závodníka, proto miluje vše co má kola, ale to jméno mě asi láká víc:-) pavlina.fiserova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrodružný den piráta a meil je PavlikovaRenata@seznam.cz, na facebooku komentuji pod svým jménem Renata Ševčíková

    OdpovědětVymazat
  4. Moje jméno pro kluka, můj email Michel.ova@seznam.cz a na fb nechávám komentář pod svým jménem Alexandra Pavlíková

    OdpovědětVymazat
  5. Pekny vecer, diky za clanek, ale ja uz vsechny darky mam :-). Kniha Moje jmeno pro naseho mladeho pana by byla opravdu paradni.
    barbora.stastna@gmail.com, komentuji i na FB

    OdpovědětVymazat
  6. Moje jméno pro kluka :) Pavla.stastna@centrum.cz, komentar na fb Pavla Šťastná:)

    OdpovědětVymazat
  7. Báječný den závodníka Patrika je moc hezká knížka,syn miluje auta a vše co jezdí,takže by se mu určitě moc líbila.
    MK.Michaela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za krásnou soutěž.
    Moc bych si přála knížku Eliška v pravěku pro moji malou velkou čtenářku Barborku. Soutěžím i na Fb jako Tereza Šebestová
    tereza.sebestova89@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto nejunešenější by byla naše Adélka z knihy Pohádkový den princezny Bětky https://originalniknihy.cz/cs/knihy-pro-holky/pohadkovy-den-princezny-betky-detail.html

    kdyby se v knize psalo o ní jako o princezně a jejích kamarádkách jako o princeznách, věřím, že by byla nadšená :-) Ráda si doma se sestřičkou hraje na princeznu, obleče šaty, nahodí paruku a korunku. Je to prostě naše malá princezna :-)

    FB Petra Vojtěch
    petra.sebestova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Deniska a mile kotatko. Dcera ma kocky moc rada a vubec zviratka. Ta by ji urcite bavila. Skoda, ze neni pohadka i o princezne pro 4lete deti (vim, je pro mladsi).
    Koment i na FB
    vagnerovamonikaz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Varinata pro kluky, uvažovala jsem nad rytířem a pirátem, ale koukám, že je tam nějaká novinka? :) https://originalniknihy.cz/cs/knihy-pro-kluky/martinkovo-odvazne-prani-detail.html Kryštůfkovo odvážné přání by se nám líbilo :) slunicko1321@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Syn miluje rytíře, takže Pohádkový den rytíře je u nás jasná volba! :-)
    Jarcca056@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den líbila by se mi kniha tajemná zvířata pro kluka, PROTOŽE MA PĚKNOU ILUSTRACI
    opca@seznam.cz ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Líbila by se mi kniha moje jméno pro holčičku. makaface@seznam.cz. Na fb komentuju jako Martina Skočovská.

    OdpovědětVymazat
  15. Mě by se líbila knížka jméno pro kluka, tak krásně zpracované jsem snad ještě nic neviděla.Kovarikova.olga@seznam.cz a na fn komentuji jako Olga Kovaříková Pekařová

    OdpovědětVymazat
  16. Všechny knížky jsou úžasné, vybrala bych moje jméno pro kluka, syn miluje zvířátka a téměř všechny uz umi poznat a napodobit, byl by to pro nej úžasný dárek. Kombinace knihy, zvirat a jeho jména, nic není víc :) petragrulichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. fííííyh, dooobrý nápad! :-) my bychom brali Kniha povolání (klučičí kniha) a jednonduše proto, že uvnitř knihy to může být hooodně zajímavé! :-) Jo a "sdílím" na FB :-)
    Jana Chlápková

    OdpovědětVymazat
  18. https://originalniknihy.cz/cs/knihy-pro-holky/deniska-a-mile-kotatko-detail.html Deniska a milé koťáťko, protože dcera miluje kočky. Sdílím na FB Lucie Chmielová, witlucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Téda, to je ale parádní dáreček! :) Moc by se mi líbila knížka Emilka se zvířáty na dvorku pro dcerku Haničku :)
    Můj mail: butterfli@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Také prosím Moje jméno pro našeho Lumírka. Jeanet24@seznam.cz, FB Jeanet Taylor Krejčí :) Děkuji Jani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malý pozná napsané své jméno a ve spojení se zvířatky se to naučí jedna radost :-) Krásný a originální nápad.

      Vymazat
  21. Hana Žižková: Snad jsem vše olajkovala, jak jsem měla... nám by se s Toníčkem líbila kniha Moje jméno, protože milujeme zvířátka. hanysek9@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Dobry den,mne oslovila nejvice kniha Moje jmeno (pro kluka).Je opravdu hezky ilustrovana.Zapojuji se zde i na Fcb pod jmenem Zuzka Luchova.

    OdpovědětVymazat
  23. Moje jmeno pro syna. Je velmi originalni s napadem, jak seznamit dite s tvorbou jmena. A mame radi zviratka a knizecka je krasne ilustrovana.
    TumovaSarka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Moje jmeno pro holku, protoze knizka je stejne originalni jako jmeno nasi dcerky-Inka :) dekuji v.prochazkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky

mateřství ~ 8 každodenních hříchů matky se dvěma dětmi brzy po sobě

Na blogu (i v životě) se snažím být hodně pozitivní. Opravdu se maximálně snažím užít si všechny momenty, i ty zdánlivě ne úplně příjemné. Snažím se dokázat se včas zastavit, když se na mě všechno valí. Snažím se s dětmi víc smát, než je okřikovat, a bez dětí se snažím víc povznést a uvolnit, než něco pořád dokola zpytovat nebo se stresovat. A jde mi to? Samozřejmě, že NE. Alespoň ne tolik, jak bych chtěla. Snad jste si nemysleli, že je u nás všechno jen růžové. A snad jste si (probůh!) nemysleli, že si na to na blogu budu hrát. I u nás se křičí a brečí a závidí a lituje. Takže pro dnešek se s vámi podělím o trochu té temné strany síly, protože i to je každodenní součást života se dvěma malými dětmi brzy po sobě. 1. Křičím Křičím, okřikuji, občas ze mě vylítne něco, co ani nevím, odkud se bere. I ode mě lze slyšet věty jako: "To si snad už ze mě děláš srandu!" "Ty jsi mě neslyšel?!" "Kolikrát jsem ti to už říkala?!" "Zlobíš mě!" "Jestl

testujeme ~ barefoot boty z Aliexpressu

Na Vaši žádost přidávám krátký příspěvek s odkazy na Toníkovy nové botky. Ještě je teda nemáme vyzkoušené v praxi, od doručení ještě nebylo mokro ani sníh. :D Nicméně ráda shrnu první dojmy, přidám odkazy a třeba někoho inspirujeme k objednávce. Oboje boty jsou barefoot nebo přesněji barefoot kompromis, jelikož se jedná o gumáčky a sněhule, asi by to ani jinak nešlo. Na oboje boty jsem našla doporučení a recenze ve facebookové skupině Barefoot obuv z Aliexpressu , tak pokud také sháníte cenově dostupné barefoot a kompromisní botky a chcete vyzkoušet Čínu, v téhle skupině najdete celkem dost tipů a informací.  Gumáčky Gumáčky jsem objednávala z této stránky . Máme velikost 3 a stály nás 12.81 dolarů (cca 317 Kč).  Gumáčky jsou pěkně široké i relativně měkké. Podle tvaru špičky vidíte, že místa na prsty je tam dost, nožka není utlačovaná. Podrážka je rovna a tenká, i když to vypadá, že pata je tam výš než špička, není tomu tak. Ta modrá guma je tam jakoby zvednut