Přeskočit na hlavní obsah

testujeme ~ barefoot boty z Aliexpressu

Na Vaši žádost přidávám krátký příspěvek s odkazy na Toníkovy nové botky. Ještě je teda nemáme vyzkoušené v praxi, od doručení ještě nebylo mokro ani sníh. :D Nicméně ráda shrnu první dojmy, přidám odkazy a třeba někoho inspirujeme k objednávce.


Oboje boty jsou barefoot nebo přesněji barefoot kompromis, jelikož se jedná o gumáčky a sněhule, asi by to ani jinak nešlo. Na oboje boty jsem našla doporučení a recenze ve facebookové skupině Barefoot obuv z Aliexpressu, tak pokud také sháníte cenově dostupné barefoot a kompromisní botky a chcete vyzkoušet Čínu, v téhle skupině najdete celkem dost tipů a informací. 

Gumáčky

Gumáčky jsem objednávala z této stránky. Máme velikost 3 a stály nás 12.81 dolarů (cca 317 Kč). 


Gumáčky jsou pěkně široké i relativně měkké. Podle tvaru špičky vidíte, že místa na prsty je tam dost, nožka není utlačovaná. Podrážka je rovna a tenká, i když to vypadá, že pata je tam výš než špička, není tomu tak. Ta modrá guma je tam jakoby zvednutá okolo, nejedná se o klínek pod patou.


Co se tuhosti týče, lehce tuhé jsou, ale nejspíš ještě trochu povolí. Rolovat se dají a i podélně jsou rozhodně měkči než klasické gumáčky z obchodu.



Objednala jsem pro Toníka velikost 3. Prodejce tam má uvedenou vnitřní délku boty 14 cm, ale jsou cca o půl cm větší. Toník tam teda má relativně velký nadměrek (má nožičku dlouhou necelých 13 cm momentálně), ale podle prvních testů doma to vypadá, že by mu to problém dělat nemuselo.

Jinak trochu smrdí gumou (jak jinak), zpracování ale vypadá relativně precizně, žádnou chybu nebo nevzhlednost jsem na nich neobjevila. Prodejce nabízí celkem 6 barev/vzorů a jsou celkem vkusné (Líbily se mi i ty duhové a modré s hvězdami, nakonec ale musely vyhrát bagry!)

Sněhule / kopie Bogs

Pokud se o barefoot boty zajímáte, možná znáte značku Bogs, která vyrábí i právě takovéto sněhulky za cenu cca 1500 Kč. Tyhle z Aliexpressu jsou vlastně jejich fake / kopie. Sněhule jsem objednávala z této stránky. Máme velikost 6.5 a stály nás 25.64 dolarů (cca 635 Kč). 


Fake Bogs vypadají a působí přesně jako originál, jsou měkoučké a relativně široké, kompletně nepromokavé a vevnitř mají kožíšek. Podrážka není tak tenká jako u gumáčků, ale není ani nijak joo extra hrubá.


Co se měkkosti týče, jsou opravdu měkoučké, podrážka je jako žvýkačka a celé boty jsou měkké, je to vlastně neopren s kožíškem. Rolovat se dají a i podélně jsou měkké a pružné.




Objednala jsem velikost 6.5, prodejcem uvedená vnitřní velikost 14,5 cm odpovídá. Toníkovi jsou tedy taky ještě trochu větší, ale než bude sníh, nožka mu určitě povyroste. Jinak se mu moc líbí v nich chodit (zatím zkoušeno po doma).

Zpracování sněhulí je vážně pěkné, řekla bych, že se od originálů v ničem neliší. Prodejce nabízí celkem 5 pěkných barev/vzorů, i když jak tak koukám, momentálně jsou některé barvy vyprodané a taky už trochu zdražili.

Objednávky z Aliexpressu

Botky jsem objednávala 24.9. a dorazily 24.10. To je celkem ucházející doba doručení. S objednávkou i botkami jsem opravdu spokojená. Jen bych Vás ráda upozornila, pokud budete taky objednávat, počítejte, že do konce roku už Vám boty nemusejí dorazit. Momentálně na Aliexpressu začíná nejvyšší špička, kdy celý svět objednává na Vánoce apod. Tak abyste nebyli zklamaní. Pokud chcete zimní botky ještě na letošek, důrazně doporučuji objednat HNED a pak prostě doufat, aby došly dříve než za dva tři měsíce. 

Už se těším na testování v praxi,. Pokud zjistíme něco zajímavého, určitě se pochlubím v nějakém dalším příspěvku.

Komentáře

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osvědčily se výborně oboje dvoje, nic nepropustily, nožky z nich nebyly nikdy ani vlhké.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky

mateřství ~ 8 každodenních hříchů matky se dvěma dětmi brzy po sobě

Na blogu (i v životě) se snažím být hodně pozitivní. Opravdu se maximálně snažím užít si všechny momenty, i ty zdánlivě ne úplně příjemné. Snažím se dokázat se včas zastavit, když se na mě všechno valí. Snažím se s dětmi víc smát, než je okřikovat, a bez dětí se snažím víc povznést a uvolnit, než něco pořád dokola zpytovat nebo se stresovat. A jde mi to? Samozřejmě, že NE. Alespoň ne tolik, jak bych chtěla. Snad jste si nemysleli, že je u nás všechno jen růžové. A snad jste si (probůh!) nemysleli, že si na to na blogu budu hrát. I u nás se křičí a brečí a závidí a lituje. Takže pro dnešek se s vámi podělím o trochu té temné strany síly, protože i to je každodenní součást života se dvěma malými dětmi brzy po sobě. 1. Křičím Křičím, okřikuji, občas ze mě vylítne něco, co ani nevím, odkud se bere. I ode mě lze slyšet věty jako: "To si snad už ze mě děláš srandu!" "Ty jsi mě neslyšel?!" "Kolikrát jsem ti to už říkala?!" "Zlobíš mě!" "Jestl

knihovnička ~ Moje jméno Antonín + SOUTĚŽ

Za měsíc jsou tady Vánoce a vy možná - stejně jako já - ještě hledáte inspiraci na dárky pro dětičky. Možná si vzpomenete, že minulý rok jsem se tady celkem rozepsala o personalizovaných knížkách šitých přímo na míru konkrétnímu dítku. Tyto krásné knihy vyrábí a prodává společnost  Originální knihy . Vše, co by vás o knížkách a procesu jejich vzniku mohlo zajímat, najdete v tom loňském článku TADY . No co Vám budu povídat, Toník byl z knížky unešen a frčí u nás dodnes. Letos na Vánoce jsem pro něj nechala vyrobit další podobnou knížku. Protože ho pomalu začala zajímat písmenka, volba padla na knihu Moje jméno . !A pozor, na konci dnešního příspěvku najdete zajímavou soutěž, která vás určitě nenechá chladnými! Kniha má moc hezký příběh, kdy zvířátka postupně skládají z písmenek jméno a příjmení pro nově narozené miminko. Malý čtenář tak vidí své jméno, jak se píše písmenko po písmenku. Krásné dětské ilustrace seznámí dítko s domácími i cizokrajnými zvířátky. Ta navíc př